Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

FAQ (frequently asked questions) - często zadawane pytania

W konferencji może wziąć udział każda osoba, która do 10 listopada wypełni formularz rejestracyjny dostępny na stronie konferencji i zapłaci opłatę w wysokości 200 zł.

Każda osoba, której wystąpienie zostało zaakceptowane przez Komitet Naukowy Konferencji i zapłaciła opłatę w wysokości 350 zł. Abstrakty referatów powinny być przesłane do organizatorów do 15 września, przez formularz rejestracyjny dostępny na stronie konferencji.

Konferencja odbędzie się w Auditorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (ul. Krupnicza 33) oraz w innych miejscach. Szczegółowe informacje znajdują się w programie konferencji. 

Nie, należy parkować na ulicy (płacąc za postój w parkometrach) lub zaparkować na płatnym parkingu przy Muzeum Narodowym. 

Sprawdź zakładkę “Dostępność architektoniczna”, tam znajdziesz szczegółowe informacje.

Tak, udział w konferencji kosztuje 200 zł w wypadku wszystkich osób, które nie wygłaszają referatów i 350 zł w wypadku osób, które zgłaszają się z referatem. 

Płacąc opłatę otrzymujesz: możliwość udziału w konferencji, wyżywienie (obiad pierwszego i drugiego dnia konferencji oraz przerwy kawowe), materiały konferencyjne, zaświadczenie o udziale w konferencji. 

Płacąc opłatę otrzymujesz: możliwość udziału w konferencji, wyżywienie (obiad pierwszego i drugiego dnia konferencji oraz przerwy kawowe), możliwość wystąpienia z referatem (czas: 20 minut), materiały konferencyjne, zaświadczenie o udziale w konferencji. 

W trakcie konferencji odbędą się debaty, prezentacja referatów (wykładów), warsztaty dotyczące metodologii badań dostępności, wizyty studyjne w instytucjach kultury oraz wydarzenie kulturalno-integracyjne. Szczegółowe informacje zostaną opublikowane w programie konferencji. 

Rejestracja jest możliwa w dniu konferencji na recepcji, decyduje kolejność zgłoszeń. Udział w dodatkowych wydarzeniach jest bezpłatny dla uczestników konferencji. 

Zaznacz swoje potrzeby w formularzu rejestracyjnym lub napisz bezpośrednio do organizatorów na adres badania.kultury@uj.edu.pl 

Szczegółowe informacje na temat dostępności architektonicznej budynku znajdują się w zakładce “dostępność architektoniczna”. 

Tak, transmisja on-line z konferencji jest przewidziana, jednak transmitowana będzie tylko część wydarzeń (panele dyskusyjne). Link do transmisji będzie umieszczony na stronie organizatora, nie trzeba się wcześniej zapisywać ani płacić za dostęp. Transmisja odbędzie się na MS Teams. 

Tak, zaznacz odpowiednią opcję w formularzu rejestracyjnym. Faktura zostanie przesłana do Ciebie mailowo lub pocztą tradycyjną (w zależności od tego jaką opcję zaznaczyłeś/zaznaczyłaś). 

Tak. Biorąc udział w konferencji wyrażasz zgodę na wykorzystanie Twojego wizerunku. Możemy zrobić Ci zdjęcie i opublikować je na naszej stronie lub w mediach społecznościowych.