Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wystawa jako narzędzie badawcze

dr Magdalena Ochał (Kolektyw badawczy)

Publiczność w centrum uwagi instytucji kultury. Doświadczenia z międzynarodowego projektu "Connecting Audiences"

dr Marcin Poprawski, mgr Piotr Firych (Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu)

Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej teatrów muzycznych w Polsce - wybrane przykłady

mgr Ewa Cofur-Machura (Akademia WSB)

Od przejrzystości do wyrazistości, moja droga w budowaniu marki Akademickiego Ośrodka Inicjatyw Artystycznych w Łodzi

mgr Monika Kamieńska (Akademicki Ośrodek Inicjatyw Artystycznych w Łodzi)

PAPI bez ołówka, czyli badanie publiczności dużych wydarzeń kulturalnych

mgr Michał Kocikowski (Kolektyw Badawczy)

Rozwój relacji z gośćmi instytucji kultury - program szkoleniowy ECHOCAST Polska

mgr Katarzyna Liwak-Rybak (Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie)

W poszukiwaniu prawdziwych opinii widza

mgr Magdalena Szostakowska (Ośrodek Ewaluacji)

Budowanie publiczności w małej instytucji kultury na przykładzie działalności musicalowej Grupy Pod Niebem

mgr Justyna Prajs (Centrum Kultury i Sportu w Jabłonowie Pomorskim)