Wystawa jako narzędzie badawcze dr Magdalena Ochał (Kolektyw badawczy) Publiczność w centrum uwagi instytucji kultury. Doświadczenia z międzynarodowego projektu "Connecting Audiences" dr Marcin Poprawski, mgr Piotr Firych (Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu) Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej teatrów muzycznych w Polsce - wybrane przykłady mgr Ewa Cofur-Machura (Akademia WSB) Od przejrzystości do wyrazistości, moja droga w budowaniu marki Akademickiego Ośrodka Inicjatyw Artystycznych w Łodzi mgr Monika Kamieńska (Akademicki Ośrodek Inicjatyw Artystycznych w Łodzi) PAPI bez ołówka, czyli badanie publiczności dużych wydarzeń kulturalnych mgr Michał Kocikowski (Kolektyw Badawczy) Rozwój relacji z gośćmi instytucji kultury - program szkoleniowy ECHOCAST Polska mgr Katarzyna Liwak-Rybak (Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie) W poszukiwaniu prawdziwych opinii widza mgr Magdalena Szostakowska (Ośrodek Ewaluacji) Budowanie publiczności w małej instytucji kultury na przykładzie działalności musicalowej Grupy Pod Niebem mgr Justyna Prajs (Centrum Kultury i Sportu w Jabłonowie Pomorskim)