Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

FAQ (frequently asked questions) - często zadawane pytania

W konferencji może wziąć udział każda osoba, która do 31 października wypełni formularz rejestracyjny dostępny na stronie konferencji i zapłaci opłatę w wysokości 200 zł.

Każda osoba, której wystąpienie zostało zaakceptowane przez Komitet Naukowy Konferencji i zapłaciła opłatę w wysokości 350 zł. Abstrakty referatów powinny być przesłane do organizatorów do 15 września, przez formularz rejestracyjny dostępny na stronie konferencji.

Konferencja odbędzie się w Auditorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (ul. Krupnicza 33) oraz w innych miejscach. Szczegółowe informacje znajdują się w programie konferencji. 

Nie, należy parkować na ulicy (płacąc za postój w parkometrach) lub zaparkować na płatnym parkingu przy Muzeum Narodowym. 

Sprawdź zakładkę “Dostępność architektoniczna”, tam znajdziesz szczegółowe informacje.

Tak, udział w konferencji kosztuje 200 zł w wypadku wszystkich osób, które nie wygłaszają referatów i 350 zł w wypadku osób, które zgłaszają się z referatem. 

Płacąc opłatę otrzymujesz: możliwość udziału w konferencji, wyżywienie (obiad pierwszego i drugiego dnia konferencji oraz przerwy kawowe, poczęstunek w trakcie spotkania integracyjnego), materiały konferencyjne, zaświadczenie o udziale w konferencji. Każdy uczestnik konferencji będzie mógł także wziąć udział w jednym warsztacie i jednej wizycie studyjnej. 

Płacąc opłatę otrzymujesz: możliwość udziału w konferencji, wyżywienie (obiad pierwszego i drugiego dnia konferencji oraz przerwy kawowe, poczęstunek w trakcie spotkania integracyjnego), możliwość wystąpienia z referatem (czas: 20 minut), materiały konferencyjne, zaświadczenie o udziale w konferencji. Każdy uczestnik konferencji będzie mógł także wziąć udział w jednym warsztacie i jednej wizycie studyjnej. 

W trakcie konferencji odbędą się debaty, prezentacja referatów (wykładów), warsztaty dotyczące metodologii badań dostępności, wizyty studyjne w instytucjach kultury oraz wydarzenie kulturalno-integracyjne. Szczegółowe informacje znajdują się w programie konferencji. 

Rejestracja jest możliwa w dniu konferencji na recepcji, decyduje kolejność zgłoszeń. Udział w dodatkowych wydarzeniach jest bezpłatny dla uczestników konferencji. 

Zaznacz swoje potrzeby w formularzu rejestracyjnym lub napisz bezpośrednio do organizatorów na adres badania.kultury@uj.edu.pl 

Szczegółowe informacje na temat dostępności architektonicznej budynku znajdują się w zakładce “dostępność architektoniczna”. 

Tak, transmisja on-line z konferencji jest przewidziana, jednak transmitowana będzie tylko część wydarzeń (panele dyskusyjne). Link prześlemy do zapisanych uczestników. Szczegóły związane z rejestracją podamy wkrótce!

Tak, zaznacz odpowiednią opcję w formularzu rejestracyjnym. Faktura zostanie przesłana do Ciebie mailowo lub pocztą tradycyjną (w zależności od tego jaką opcję zaznaczyłeś/zaznaczyłaś). 

Tak. Biorąc udział w konferencji wyrażasz zgodę na wykorzystanie Twojego wizerunku. Możemy zrobić Ci zdjęcie i opublikować je na naszej stronie lub w mediach społecznościowych.